Marketing Bizottság
A Marketing nem a nagyok kiváltsága.
A piac elemzése kiemelt fontosságú egy kisvállalatvezető feladatai között is. Az értékesítés megszervezése, a vásárlók megtartása és motiválása összetett feladat.
Bizottságunk követi a legújabb trendeket, segítségére lehet, hogy a vállalaton kívüli piaci információkat belső erőforrássá tudja alakítani.
A Bizottság elnöke
Dr. Hargitai Dávid Máté, Pannon Egyetem, Marketing Intézeti Tanszék, egyetemi docens.
A marketing bűvkörébe alapszakos hallgatóként került, melynek eredményeként doktori fokozatot szerzett ezen a területen. A tanult ismeretek kisvállalati vezetőként kamatoztatta közel 10 évig, jelenleg a Pannon Egyetem Marketing Intézeti Tanszékének egyetemi docense és a Gazdaságtudományi Kar fókuszlaborjának a vezetője. Elkötelezett a feltörekvő technológiák használatával kapcsolatban, ezért az innovatív eszközöket és módszereket folyamatosan beépíti az oktatásba és kutatásiba is. Ennek eredményeként az elmúlt években több díjat is kapott oktatási és publikációs tevékenységéért.
Bizottság célja
Eredményeink
Cikkek
Mely szempontokra figyeljen az ügyvezető a cége marketing munkájában.
A marketing szerepe a modern üzleti környezetben kiemelkedő fontossággal bír, hiszen ez a terület határozza meg a vállalat piaci pozícióját,
Tippek az érdeklődők számának növelésére
Hihetetlen, de a piacon sikeres vállalkozások energiáinak jelentős része olyan területekre irányul, amelyek kívül vannak a cégtelephelyén, gyártási, termelési folyamatain...
50 stratégia a vásárlások számának növelésére
A egyik „bombabiztos” pont a vállalkozásban - az ActionCOACH módszertana szerint -, ahol a profit növelésére érdemben hatni tudunk, az
58 módszer arra, hogy az érdeklődők vevőinkké váljanak
Egy vállalkozás sikere a piacon dől el.
Hasznos marketing tippek vállalkozásoknak
Íme a legfrissebb marketing trendek kis- és közepes vállalkozásoknak!
Kihagyhatatlan marketing eszközök
Melyek azok a szinte kihagyhatatlan marketing eszközök, amelyekre egy vállalkozásnak szüksége lehet?
Üzleti kommunikáció: céges blog
Az online üzleti kommunikáció lehetőséget ad az ismertté válásban azoknak is, akiknek nincs a költségeikből elegendő kerete reklámra, hogy tévében
Marketing eszközök – II. rész
Cikksorozatunkban az inbound marketing fogalmához érkeztünk, mely a hazai internetes szakzsargonban viszonylag új fogalomnak számít, annak ellenére, hogy pl. a
Marketing eszközök
Mostanra már megtanultuk, hogy a marketing gyakorlatilag a „piacorientált vállalatirányítást” jelenti. Ha egy vállalat nem piacorientált, nem fog hosszú távon
5 fő ok, amiért nem ….
5 fő ok, amiért egy webáruházban NEM vásárolnak a vevők Mindig egy érdekes kérdés, hogy mitől fognak a vevők vásárolni
KKV Marketing II.
Az üzleti problémákért, vagy vállalati csődért több mint 60 százalékban az információ hiánya és a "nem megfelelő marketing" felelős. Az
KKV Marketing
Ebben a sorozatban szeretnék practice-szerű tanácsadást adni és óvatos kritikát gyakorolni. Megpróbálnék egy helyzetfelmérést végezni, és a magyar KKV-piac számára
Affiliate marketing
Magyarországot is elérte az a nemzetközi internetes kereskedelmi trend, amellyel Nyugaton már euró ezreket keresnek a benne résztvevők. Ez az
Internet okosan: Keresés
Sok szó esik arról, hogy hogyan találhatnak meg minket az interneten, de arról szinte senki sem beszél, hogy mi hogyan
A MAM siker titka
Tökéletes forma és funkció a babaápolásban 1976-ban a Bécsi Iparművészeti egyetem tervezői kifejlesztették az első MAM cumit - -óriási mérföldkő