Interjú Tisótzki Istvánnal, aki KKV-knak és vállalatoknak ad szaktudást és megvalósítási eszközöket.
Innovatív működést fejleszt, aminek több ügyfél, jobb működés, fenntartható növekedés, folyamatos fejlesztés kultúrája az eredménye. A KKVHÁZ Bács-Kiskun megyei elnöke.
Az interjúban egyebek mellett elhangzik:
A válságtól függetlenül is, de most különösen felértékelődik a direkt értékesítés egy új szintje. Belép a hagyományos értékesítési folyamat elé a kereslet generálás. Élő példa alapján tudhatja meg mi is ez!
Hogy tálaljam az ügyfeleimnek, hogy árat akarok emelni?
Az áremelést még egy barát is támadásnak veszi, hát még egy partner … De van megoldás, mégpedig elegáns!
Védenem kell a piacaimat. De itt nem háborúról van szó. Sokkal inkább törődésről. Igen, jól olvassa törődésről.
Hogy hogyan? Hallgassa meg!
Összefogás – bajtársiasság?
Bajban felerősödik a küzdelem az életben maradásért. De szívleljük meg: „a verseny ahogy kifelé élesedik, úgy kell, hogy erősödjön a belső összefogás, bajtársiasság”. Ennek a titkáról is érdemes meghallgatni Tisótzki Istvánt.
Végezetül a versenytársak összefogásáról
Ne ott versenyezz, ahol együtt kell működni és ne ott működj együtt, ahol versenyezni kell!
Complementary partnership
Az azonos piacra dolgozó, de más szakterületet vivőknek érdemes együttműködést keresni. A definiálhatóan azonos piacra, ugyanarra a területre, problémára megoldást kínáló versenytársak együttműködési sikerének kicsi az esélye… nem biztos, hogy érdemes rá időt vesztegetni.