A KKVHÁZ következő rendezvénye 2024. február 12-én (hétfő) 14:00-16:00 óra között kerül megrendezésre a Pénzügyminisztériumban.
A tanácskozás célja egy olyan társadalmi összefogás létrehozása, ami rendszerezett ismeretanyag átadással segíti az országot.
Gazdaságtörténeti eseményre készülünk. Talán először fordul elő hazánkban, hogy a nagyvállalatok tudásbázisát – itt természetesen nem az üzleti titkokról van szó – rendszerezett formában kíséreljük meg átadni a hazai KKV szektor részére. Az ügy minden látszat ellenére nem jótékonykodás. A magyar gazdaság versenyképességéről, a nagyvállalatok beszállítóinak a versenyképességéről, átvitt értelemben munkahelyekről, adózásról, a jólétről van szó.
A kezdeményezés szín tiszta üzlet.
Miről is van szó?
A nagyvállalatok olyan rendszerezett jogi, controlling, HR, marketing és még sorolhatnánk…ismeretekkel rendelkeznek, amelyekre a KKV vezetőknek szükségük lenne, de a hozzáférés roppant korlátos.
Egyrészt ahány nagyvállalat annyi megközelítés, annyi szokás, annyi kultúra. A mondandók így nehezen rendezhetők követhető tudástárba.
A megoldás az egyszerűsítés!
A Pénzügyminisztériumban arra teszünk kísérletet, hogy letesszük egy társadalmi együttműködés alapjait, amelyben közös nevezőre hozzuk azoknak a cégeknek a tudását, akik tenni akarnak a kisvállalatok versenyképességéért.
Az ismereteket a csatlakozó nagyvállalatok specialistái, hatósági személyiségek, kutatók biztosítják rendszerezett formában. A kisvállalati vezetők ezeket korszerű technikák révén elérhetik, megtanulhatják és erről akár számot is adhatnak.
Az együttműködés és az egyszerűsítés egy felismerésre épül. Azt látjuk, hogy függetlenül ágazattól, vállalati mérettől, helytől és időtől, a cégvezetőnek mindig azonos kérdésekre kell választ találniuk.
Ezekre a kérdésekre, viszont minden esetben, helyszínen kicsit eltérő a helyes válasz.
Ebből következik, hogy nem válaszokat, hanem a kérdéseket kell megtanulnunk. Ha egy vezető időben, releváns kérdést intézi egy megbízható szakember felé, jó eséllyel helyes döntést tud majd hozni.
A tanácskozás is ezt a logikát követi.
Tehát:
A meghívottak vitabeszélgetés keretében igyekeznek meghatározni azt a legfeljebb 5 vállalati menedzsment probléma kört, amelyet a legfontosabbnak tartanak. Az 5-ös szám nem azt jelenti, hogy ennyi problémakör van, hiszen megszámlálhatatlanul sok létezik. Az új megközelítés logikája az, hogy a véges idő miatt, csak a legfontosabb problémakörök vehetők figyelembe.
Akkor amikor a megjelentek kiválasztják a legfontosabb problémaköröket, mindegyikhez 3-3 kiemelten fontosnak ítélt kérdést párosítanak.
A konferencia feltárja azt az 5 x 3 legfontosabb kérdést, amivel a tudásmegosztás – ha megjelentek egyetértenek – elkezdődik.
A szervezők bemutatják azt a szoftverüket, amelyik ezt a tudásmegosztást támogathatja.
Vitát folytat arról, hogy ezekre a kérdésekre egy vezetőnek milyen külső és vagy belső információt kell kapnia és a szoftver ezt kielégíti-e.
Kellemes tanácskozást kíván a KKVHÁZ csapata!
Ajánlataink kiemelt részvételre:
„A csomag”
Cég vagy termékbemutató 400 karakterben az esemény összefoglaló cikkében
Logókihelyezés az esemény média falán
Roll-up, reklámkiadványok kihelyezés az eseményen
Interjú Önnel
Ára: 100.000 Ft + Áfa
„B csomag”
Cég vagy termékbemutató 400 karakterben az esemény összefoglaló cikkében
Logókihelyezés az esemény média falán
Roll-up kihelyezés az eseményen
Ára: 50.000 Ft + Áfa
REGISZTRÁCIÓ AZ ESEMÉNYRE:
Az ikonképet készítette: Bing Képkészítő a Tervezőből. Szolgáltató: DALL·E 3.