Ön és a csapata a kisvállalati marketingkommunikációnak a gurui. Pont azt tudják szolgáltatni, amit a kicsik képtelenek: tervszerűen, folyamatosan jelen lenni, figyelni és reagálni. Mondja, a cégek megértették egyáltalán, hogy milyen kincset árul nekik?
Ma már egyre több olyan kisvállalat van a piacon, ahol tudják, hogy folyamatos kommunikációval mindig ott kell lenni a potenciális vevők fejében. Rengetegen küldenek rendszeresen hírleveleket, ahonnan felcsábítják olvasóikat a weblapjukra. Aki időről időre tud hasznos információval szolgálni, annak magas lesz a honlapján a látogatottság. Ezek a látogatók pedig elolvassák az értékesítési ajánlatokat is. A marketingguruknak (Wolf Gábor, Surányi Ferenc, Pálinkás Miklós, OMA) köszönhetően ezekkel a tényekkel egyre többen tisztában vannak. Mi azoknak a cégeknek tudunk segíteni a kommunikáció felpezsdítésében, akiknek drágább az idejük annál, minthogy hírlevek, blogbejegyzések, webszövegek írásával töltsék azt.
Bizonyos vezetői szint felett mindenki remekül ír, jól fogalmaz, és kiváló a stílusa. Az interneten pedig a kutya sem olvassa el az írásaikat. Az Önök egyik szolgáltatása az interneten való szöveges kommunikáció optimalizálása. Mennyi ebben a kuruzslás és mennyi a tudomány?
Valóban sok cég szenved attól, hogy a weboldalukon eltöltött idő csak másodpercekben mérhető. Mi úgy optimalizáljuk a webszövegeket, hogy az egyaránt támogassa az adott cég marketing- és értékesítési folyamatait is. Mi nem pusztán olyan bejegyzéseket teszünk fel az ügyfeleink weboldalára, ahol megfelelő a kulcsszósűrűség, hanem arra is hangsúlyt fektetünk, hogy ezek a SEO-szövegek ügyfeleket, így bevételt hozzanak partnereinknek. A SEO-szövegek, marketingszövegek, értékesítési szövegek írásának is megvan a maga technikája. Minden esetben jól teljesítő, kipróbált sablonokat használunk, amit megfűszerezünk némi kreativitással, és felhasználjuk a korábbi tapasztalataink eredményeit. Nem tekintem ezt sem kuruzslásnak, sem tudománynak. Egy jó móka, kreatív
játék, amit imádunk mindannyian a csapatunkban.
A varázsszó az Adwords. Van, akinek bejön, van, aki még nem is hallott róla, egyesek fanyalognak. Nem elvéve az Önök kenyerét, kinek ideális leginkább a Google szolgáltatása?
Ja és vannak-e hátrányai is a dolognak? Furcsa lenne, ha nem lenne!
Adwords hirdetéseket csak abban az esetben érdemes futtatni, ha két peremfeltétel teljesül. Egyrészt tisztában van a cég azzal, hogy melyek a létfontosságú kulcsszavai (végeztek már kulcsszókutatást), másrészt a weblap szöveges tartalmai támogatják az értékesítési folyamatokat. Ha egy webszöveg öncélú (csak arról írnak, hogy mikor alakult a cég, és milyen fontos nekik a minőség), azaz, nem ügyfélközpontú, akkor hiába terelünk látogatókat a Google fizetett hirdetésein keresztül az oldalra.
Sajnos, ők menekülni fognak a weblapról. Egy jól megírt értékesítési oldal viszont a legtöbb esetben jól tud konvertálni, azaz sok új ügyfelet hoz a weblap üzemeltetőjének.
Drága termékeket egy lépésben nehéz eladni Adwordsszel. Prémiumszolgáltatásokat tekintve azokban a projektekben működik a legjobban a Google Adwords, ahol listaépítés (hírlevél feliratkozók, ingyenes termékmintát igénylők, játékon résztvevők toborzása) az elsődleges cél. Ők tudják, hogy a nehezen megszerzett érdeklődőknek nem egy lépésben kell értékesíteni, hanem folyamatos kommunikáció segítségével ki kell alakítani a bizalmat. Amikor már megvan a bizalom, akkor jöhet az értékesítés.
Engedjen meg egy személyes kérdést is! Aki az örök élet titkát ismeri, az vajon örök életű-e? Hogy jól értse, annak az ismeretnek a birtokában, amivel az Ön cége rendelkezik, rendkívül dinamikusan fejlődő jövőképet látok önök előtt. Milyen napi gondokkal küzdenek, és ha lehetne három kívánsága, mi lenne az?
Napi gondok? Én abban hiszek, hogy minden probléma magában hordoz egy lehetőséget. Egyik oldalról probléma, hogy a kommunikációt, marketinget tanuló friss diplomások nem tudnak szinte semmit az online kommunikáció szélsebesen változó világáról. A szövegírás alappillérei a marketing, az értékesítés és a SEO (Search Engine Optimization, keresőoptimalizálás).
Nehezen találunk olyan munkatársakat, akik mindhárom területen jártasak, és az ügyfeleink által támasztott toronymagas igényeknek megfelelő cikkeket tudnak írni. Viszont van egy metodikánk, amivel ki tudjuk őket képezni. Ez nem egy gyors folyamat, de jól működik, mert szuper jó a csapatunk. Nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen kiváló emberekkel dolgozhatok együtt.