A KKVHÁZ Mesterséges Intelligencia Bizottsága eseménysorozatot indít, amelynek célja, hogy a mesterséges intelligencia ne csupán technológiai fogalom maradjon, hanem valódi, gyakorlati segítséget nyújtson a mikro, kis- és középvállalkozások vezetőinek.
Hogyan segíti az MI az értékesítést?
2025. október 16-án (csütörtök) Online
10:00-12:00 óráig
A Bizottság első eseményén számos gondolatébresztő megállapítás hangzott el, de egy mondat különösen megragadta a résztvevők figyelmét: „A mesterséges intelligenciát nem kérdezni kell, hanem beszélgetést kell kezdeményezni vele.” Ez a szemléletváltás jól tükrözi azt a mélyebb megértést, amelyre a digitális korszakban szükség van – az MI-t nem csupán eszközként, hanem partnerként kell kezelni.
Az első webinárium sikere után – amely nemcsak szakmai színvonalával, hanem inspiráló hangulatával is emlékezetes maradt – a folytatás nem volt kérdéses.
A sorozat minden hónapban egy olyan vállalati területre fókuszál, amely kulcsfontosságú a kisvállalatok működésében – és azt mutatja be, hogyan alkalmazható ott a mesterséges intelligencia a gyakorlatban. Az események közérthetően, esettanulmányokkal és szakértői beszélgetésekkel segítik a megértést.
A eseménysorozat további állomásain olyan témákat érintünk, mint a
MI a marketingben (Tartalomgenerálás, kampányoptimalizálás, célcsoport-elemzés ) vagy MI a HR-ben (Toborzás, teljesítményértékelés, munkavállalói élmény )
A fő cél, hogy hogyan lehet az MI-t operatívan, tudatosan és eredményesen használni a vállalati mindennapokban.
Az eseménysorozat szervezésben partnerünk:
Regisztráció:


